Callanetics - jak ćwiczyć?

Jak ćwiczyć Callanetics?

Ćwiczenia Callanetics zapewniają utrzymanie dobrej kondycji i wspaniałej sylwetki, zakładając, że program ćwiczeń jest wykonywany regularnie i skrupulatnie. Taki trening wyszczupli figurę i sprawi, że dana osoba poczuje się o wiele lepiej. Trening Callanetics opiera się o zastosowanie ćwiczeń gimnastycznych, a właściwie pozycji, które zmuszają do pracy i poruszania się głęboko ukrytych partii mięśni. Podczas treningu osoba ćwicząca wykonuje statyczne ruchy, w niewielkim zakresie. Najbardziej wskazane jest dokonywanie jak największej ilości powtórzeń tych samych ćwiczeń.

Ćwiczenia Callanetics nie wykonuje się w sposób gwałtowny. Nie są one nakierowane na wykonanie nadmiernego wysiłku w trybie jednorazowym, bowiem jak twierdzą specjaliści, mogłoby to zaszkodzić organizmowi człowieka. Treningi oparte o ćwiczenia Callanetics są w pełni bezpieczne dla zdrowia osoby ćwiczącej, przez co mogą być one z powodzeniem stosowane przez osoby młode, dojrzałe, a nawet w podeszłym wieku.

Do wykonywania ćwiczeń Callanetics nie jest konieczne posiadanie żadnych, specjalnych przyrządów czy urządzeń. Nie są one skomplikowane, ale ich wykonywanie początkowo może sprawiać ćwiczącym trudności. Z czasem są one jednak przełamywane, dzięki czemu poprawia się ich samopoczucie. Mięśnie ciała dzięki tym ćwiczeniom stają się mocniejsze, a sama sylwetka nabiera sprężystości i jędrności. Po kilku tygodniach ćwiczeń, efekt ten staje się wyraźnie widoczny gołym okiem.

W trakcie stosowania treningów Callanetics nie ma konieczności przestrzegania żadnej, szczególnej diety. Wystarczy zdrowo się odżywiać, zrezygnować z fast foodów i nadmiernego spożycia słodyczy, aby wzmocnić efekty ćwiczeń Callanetics.